English
Kennismaken
een icoon voor resize

Horeca Boekhouding

Het hebben van een eigen bedrijf in de Horeca is een speciaal iets. Geen dag is hetzelfde en dit is ook zo voor de administratie. Als ondernemer in de Horeca begrijpen we maar al te goed dat je na een drukke week geen behoefte meer hebt om je boekhouding te doen. Gelukkig zijn wij er om je te ondersteunen bij je financiële administratie, zodat je zelf lekker kunt ontspannen! Wij zijn gespecialiseerd in het beheren van de boekhouding van horecaondernemers.

op basis van 27 reviews
Gebaseerd op Google Reviews

Waarom ondernemers kiezen voor Balancify

Profiteer van vaste tarieven, persoonlijk contact en jarenlange ervaring, terwijl we je administratie slimmer maken met digitale innovatie.
Modern
Bereikbaar
Transparant
Betrokken
Modern

Jouw boekhouding, simpel en overzichtelijk

Met onze moderne boekhoudsoftware van partner Jortt heb je realtime overzicht van omzet, kosten en winst. Het uploaden van bonnen en facturen is simpel en snel, en je administratie is altijd up-to-date. Zo kun jij je focussen op ondernemen, terwijl wij de cijfers scherp in de gaten houden.
Bereikbaar

Altijd bereikbaar en persoonlijk contact

Bij Balancify heb je niet zomaar een helpdesk, maar direct persoonlijk contact met één van onze boekhouders die jouw bedrijf kent. Je kunt onbeperkt boekhoudkundige vragen stellen via WhatsApp of mail en krijgt altijd binnen 24 uur antwoord. Zo heb je het gevoel dat er écht iemand met je meedenkt.
Transparant

Vaste prijs & maandelijks opzegbaar

Geen onverwachte facturen of verborgen kosten: je betaalt altijd een vast bedrag per maand. Ons all-in pakket geeft je zekerheid en duidelijkheid, zodat je precies weet waar je aan toe bent. En omdat het maandelijks opzegbaar is, blijf je flexibel en zit je nooit onnodig vast aan lange contracten.
Betrokken

Meer dan alleen boekhouding

Wij doen niet alleen je administratie, maar denken ook actief met je mee. We signaleren kansen, wijzen je op belastingvoordelen en helpen je bij het maken van de juiste financiële keuzes. Zo heb je niet alleen een boekhouder, maar ook een sparringpartner die gericht is op jouw groei.

Eerst kennismaken of direct aan de slag?

Bij Balancify staat transparantie centraal. Onze tarieven zijn overzichtelijk en duidelijk. Of je nu een eenmanszaak hebt of een complexere onderneming runt
Een contract met een kruis erbij

Maandelijks opzegbaar

Zeg gemakkelijk je contract op, zonder bijkomende kosten.
Iemand die zijn duim omhoog heeft en positief is

Positieve reviews

Veel tevreden ondernemers gingen je al voor!
een computer met moderne software

Moderne software

Het uploaden van bonnen en facturen is nog nooit zo makkelijk geweest!
Al vanaf
100
p/m
prijs ex. BTW
Kennismaken
Geld in brief en muntvorm

Vaste prijs

Je betaalt altijd een vast bedrag per maand, zonder verassingen achteraf.
een kalender met een klok erbij

Overzicht

Je hebt altijd een real-time overzicht in je financiële administratie.
een smartphone die vast wordt gehouden

Bereikbaarheid

Je kunt ons gemakkelijk bereiken via e-mail of whatsapp.

Dit zeggen onze klanten:

  • J
    Jan den Mulder
    Google
    star star star star star

    Zeer tevreden over de samenwerking met Balancify tot nu toe. Er moesten op korte termijn een aantal zaken geregeld worden en ze zijn daar direct en zorgvuldig mee aan de slag gegaan. Alles is netjes afgerond. Daarnaast ben ik erg te spreken over de service, snelle en duidelijke communicatie!

  • T
    Thimo Hogervorst
    Google
    star star star star star

    Geweldige service. Samenwerken met Jorrit is echt top. Je kunt alles vragen bij hem en hij denkt super goed mee. Zeker een aanrader. Ik heb veel meer overzicht nu in mijn business dan met de vorige partij met wie ik werkte.

  • M
    Martin Brahier
    Google
    star star star star star

    Ik werk nu ongeveer een half jaar met Balancify en het is een zeer soepele en naadloze ervaring. Ze maken uitstekend gebruik van geïntegreerde platforms, waardoor ik weinig tijd kwijt ben aan het invullen van formulieren of het afhandelen van omslachtige administratie... alles is gestroomlijnd en zeer transparant. Bovendien geven ze gedegen belastingadvies en hebben ze me al aanzienlijk bespaard. Een echte aanrader als je op zoek bent naar efficiënte en professionele boekhoudservice.

  • B
    Burak Korkut
    Google
    star star star star star

    Balancify biedt uitstekende service aan haar klanten. Het team is uiterst deskundig, behulpzaam en professioneel. Topkeuze!

  • H
    Houseofworlds
    Google
    star star star star star

    Super gemakkelijk boekhoudsysteem in het gebruik.👌🏼 Fijn en vlot persoonlijk contact over de WhatsApp of telefoon. Staan altijd klaar om vragen te beantwoorden. Goede service!

  • M
    Mike Out
    Google
    star star star star star

    Ontzettende fijne, pro-actieve, accurate, snelle en professionele service. Heerlijk om dit uit handen te geven. Bespaart niet alleen enorm veel tijd maar ook mega veel ruimte in mijn hoofd wat veel kostbaarder is als ondernemer. Dank!

  • V
    Vincent Vesters
    Google
    star star star star star

    Zeer tevreden over mijn e-commerce boekhouder!
    Balancify verzorgt mijn boekhouding, waaronder die van mijn Bol.com store, en dat doen ze echt uitstekend. Ze zijn gespecialiseerd in e-commerce en weten precies wat er speelt. Het contact is altijd snel en duidelijk, en ze denken actief mee. Dankzij hun hulp bespaar ik een hoop tijd en weet ik zeker dat alles goed geregeld is. Echt een aanrader!

Veelgestelde vragen

Heb je vragen of wil je meer informatie over de boekhouding voor je horecabedrijf? Neem gerust contact met ons op. Hiernaast vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over het boekhouden in de horeca.
Contact

Hoeveel kost de boekhouding van een horecabedrijf?

Je kunt je boekhouding voor je horecabedrijf al laten verzorgen vanaf €100,-. Vaak komen er veel extra’s bij zoals een kasadministratie, bezorging of werknemers die je in dienst hebt. Vul het aanmeldformulier in om je exacte tarieven te berekenen!

Ik maak gebruik van contact geld in mijn zaak, wat nu?

Als je contact geld gebruikt, is het verplicht om een kasadministratie bij te houden. Vaak zit er een optie in de kassasystemen voor contact geld, echter is het altijd handig om deze te tellen i.v.m. diefstal andere oorzaken. Wij kunnen deze tellingen voor je verwerken in je administratie.

Zijn jullie bekend met apps zoals thuisbezorgd & uber eats?

Jazeker! Wij kunnen deze kosten en uitbetalingen van deze partners correct verwerken in je boekhouding. Hiervoor werken wij met handige tussenrekeningen, waardoor je het administratieve proces goed kunt vastleggen.

Moet ik een voorraadadministratie bijhouden?

Ja, wanneer je producten inkoopt en deze op voorraad hebt, vormt dit een onderdeel van je bedrijf. Deze kosten moeten op je balans worden opgenomen. In de horeca zijn er veel kassasystemen die dit automatisch voor je bijhouden. Wij zullen dit jaarlijks verwerken, dit is voldoende voor de belastingdienst.

Het laatste nieuws

© 2025 Balancify |
 Algemene voorwaarden
Privacy Policy
WhatsApp
Hey! Hoe kunnen we je helpen?
Send message
WhatsApp
chevron-down