Neem contact op met Balancify
Wil je een kennismakingsgesprek inplannen of heb je een vraag over de pakketten of onze werkwijze? Vul dan het contactformulier in. Ons team staat dagelijks klaar om je te helpen bij al je vragen!
Contactinformatie
- support@balancify.nl
- Bedrijfsadres (Geen bezoekadres)
- Prins Bernhardstraat 48
- 7064GH, Silvolde
Bedrijfsgegevens
- Balancify
- KvK: 92352154
- Becon: 765417
- BTW: NL004950916B40
- IBAN: NL69 BUNQ 2105 3698 55
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Je kunt ons momenteel bereiken per e-mail of whatsapp. We reageren altijd binnen 24 uur! Als je al klant bent kun je ook via Jortt (boekhoudsoftware) direct vragen stellen aan onze boekhouders.
Wat zijn jullie openingstijden?
Omdat we online opereren, hebben we geen vaste openingstijden zoals een fysiek kantoor. Je kunt ervan uitgaan dat we altijd werken van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je hebt dus de meeste kans op een snelle reactie binnen deze tijden. Ons team werkt echter soms ook in de avonduren en weekenden, dus je bericht kan vrijwel altijd worden beantwoord.
Kan ik ook klant worden als ik niet in de buurt zit?
Jazeker! Omdat wij volledig digitaal opereren, kunnen wij je boekhouding door heel Nederland verzorgen. Het is helaas momenteel (nog) niet mogelijk om op kantoor langs te komen.
Kan ik documenten op papier aanleveren?
Nee. Wij zijn een modern boekhoudkantoor en willen alles zoveel mogelijk automatiseren. Om onze efficiëntie en werkwijze zo goed mogelijk te houden willen we alle documenten digitaal aangeleverd krijgen. We kunnen wel tips geven om je administratie te digitaliseren!